sobota, 23 lutego 2019

Tajemnicze portale


         
                 Powiem wam tak. Jakie było nasze zdziwienie gdy przed nami nie wiadomo skąd wyrosło aż cztery najróżniejsze jaskinie, który z niewiadomych przyczyn zaczęły emanuować dziwną energią. Ale jak to ja byłam naprawdę ostrożna bo nie wiadomo kto je tutaj postawił oraz po co ? Przez ten czas gapiliśmy się na te jaskinie jak nie po wiem co to było. Ale gdy tak na nie spoglądałam zauważyłam jakiś mały szczegół nad nimi. A mianowicie to było coś wyryte zaskoczona tym widokiem powiedziałam

Ludzie coś jest wyryte w wejściu do jaskini - krzyknęłam wskazując na ich środki

Rzeczewiście - powiedział Lucas spoglądając na wejścia do jaskiń

Nie wiem dlaczego, ale miałam przeczucie, że coś się wydarzy. Ale nie wiem tylko co takiego ? Chciałam już co kol wiek powiedzieć gdy nagle te pięć portali jak za machnięciem czarodziejską różdżką uaktywniły. Nigdy takiego czegoś nie widziałam przecież to było nie możliwe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz